Saabiklubi foorum
Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon  
 Lehekülgi:  1  2
Autor: Pealkiri: Saab 9-3 Turbo X SportCombi, Maptun ST2, 2008, Jaanus
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 03.03.2013 16:19
Saab 9-3 Turbo X SportCombi, Maptun ST2, 2008, Jaanus


Meie perre tuli 2,5 nädalat tagasi uus Saab. Vaatasin juba tükk aega 4-veoliseid, koguaeg lükkasin ostu edasi, kuni võtsin kätte ja ostsin ära. Sai valitud Eesti ajalooga ja ühe parima varustusega masin. Saabil on VM-is peale pandud Hirschi 300HP/430nm kit, lisaks palju Hirschi interjööri detaile.

Ma olen jõudnud 2 nädalaga läbi sõita 1000km ja hetkel on läbisõit 153T. Igasugu suuremaid ja väiksemaid vigasid on välja tulnud, mida olen siin usinalt likvideerinud. Kõige suurem üllatus oli tõstuki pael autot uurides suurem jahutusvedeliku leke, lisaks VV simmerlingi vahelt õlileke. Autol olid peal veel originaal küünlad, mis said eelmine nädal vahetatud ja Xenon pirnid, mis vahetasin Philips D1S Xenon X-treme Visioni vastu. Nüüdseks peaks olema ka jahutussüsteem korras, radikas, veepump ja mõned tihendid vahetatud. Eile sai juhiistmel istmesoojenduse matt ära vahetatud. Pisinokitsemisi on veel, suurematest tuleb välja selgitada, milline süütepool trikitab, Tech2 misfire ei näita, kuid kiirendadest on selgelt tunda puterdasmist. Kui kõik vead saab kõrvaldatud, siis saab edasi mõelda, kuidas autot kiiremaks ja ilusmaks teha :)




Iluvigasid on ka kahjuks. Mõled esitiivad vajaksid värvimist, alt kurgast on värv maha koorunud. Päris usinalt on mõlke katusel ja katuse servas - ilmselt peab abi otsima mõlgimestelt, kes ilma värvimata mõlgid välja võluvad.

Talvel lumega on 4wd ikka väga mõnus. Enam ei pea pidevalt muretsema, et kas saan täna lumest läbi, või mitte :) Kütusekulu on ka suhtelistl rahuldab, nagu ma alguses arvasin +2L keskmist rohkem kui mu teisel Saabil.
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rantto
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 1500
Registreerunud: 09.08.2006
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5 2,0TiD 10, 9-3 Aero TTiD, Pajero 11

[*] postitati 03.03.2013 16:26


Ai kurja kadedaks teed:) Muretut lendu!

Kas sellel on ka kleeps salongis mitmes masin 2000-st on?

E: Kas TurboX veljed said ka kaasa?
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 03.03.2013 16:31


Seda märki kahjuks kaasa ei saanud, ilmselt esimene omanik jättis omale mälestuseks :)

Tsitaat: Algselt postitas: rantto  
Ai kurja kadedaks teed:) Muretut lendu!

Kas sellel on ka kleeps salongis mitmes masin 2000-st on?
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Herki
Saabiklubi liige
*****




Postitusi: 40
Registreerunud: 11.07.2012
Kasutaja on eemal


[*] postitati 03.03.2013 17:23


Juhtusin ükspäev Tammsaare pikendusel sul sabas sõitma. Mööda kulgedes tundus küll päris sile pill olevat.
Sappa jõudes äratasid tähelepanu lisaks edevatele tähtede- ja numbrikombinatsioonidele tagaluugil ka saabiklubi numbrialused;)

Herki
Otsi kasutaja postitusi
KorK
Saabihuviline
*****


Avatar


Postitusi: 531
Registreerunud: 05.12.2009
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: S3 "Tige Kukkel"

[*] postitati 03.03.2013 17:56


Seisis see auto ennem Pärnu mnt ja Süda risti juures. Pidevalt sai vesistades mööda mindud ja mõeldud, et võiks endalgi selline olla. Endale isiklikult ei meeldi see automaat kast turbo-x'il. Hoia siis ikka teisi kursis läbi foorumi, et kuidas sellise autoga ka koos elada on:head:



Regular Saab Guy
Otsi kasutaja postitusi
suvekas
Saabiklubi liige
*****




Postitusi: 651
Registreerunud: 21.08.2007
Asukoht: Kerava, soome ja Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5 3,0t V6 MY 03 ja 2X klassik, HEMI JEEP 5,7L my 06

[*] postitati 03.03.2013 19:35


Palju õnne!
Olin ka ise seda ostmas, kuid viimasel hetkel siiski otsustasin korraliku 4X4 masina kasuks ja sai ostetud Hemi Jeep.




Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TFK
Saabiklubi liige
*****




Postitusi: 540
Registreerunud: 11.07.2006
Asukoht: Kiilivald,Lähtse
Kasutaja on eemal

Auto: saabitu

[*] postitati 03.03.2013 19:47


Õnnitlused siis veelkord ka minu poolt.
Kena pill,silmaga nähtud kätega katsutud.
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KorK
Saabihuviline
*****


Avatar


Postitusi: 531
Registreerunud: 05.12.2009
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: S3 "Tige Kukkel"

[*] postitati 03.03.2013 21:26


Kuidas originaalsummuti müra maantee kiirusel on? Olen lugenud, et see võib häirima hakata oma lärmakuse poolest.



Regular Saab Guy
Otsi kasutaja postitusi
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 03.03.2013 22:05


Võrreldes eelmise Saabiga on märgatavalt vaiksem, võiks kõvem olla :)
Eks seda viga saab varsti 3" Downpipega parandada :)

Tsitaat: Algselt postitas: KorK  
Kuidas originaalsummuti müra maantee kiirusel on? Olen lugenud, et see võib häirima hakata oma lärmakuse poolest.
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hendrik0701
Saabihuviline
*****




Postitusi: 21
Registreerunud: 14.07.2011
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-3 Vector 2006

[*] postitati 05.03.2013 13:54


Kuradi kõva pill! :gun:

Muretut lendu!
Otsi kasutaja postitusi
dreamer12
Saabihuviline
*****


Avatar


Postitusi: 283
Registreerunud: 03.01.2007
Asukoht: Harjumaa, Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9000Aero 2,3T MY96; Saab 9-3Aero 2,8T MY08; Saab 9-5Aero TTiD MY11

[*] postitati 06.03.2013 00:54


Tsitaat: Algselt postitas: KorK  
Seisis see auto ennem Pärnu mnt ja Süda risti juures.


Minu arust seal seisis üks teine analoog ja seisab vahel ikka veel. Ja see analoog on ka automaatkastiga Hirsch ja müügis: http://www.auto24.ee/used/1002902.

Mis ratta koopa värvi koorumisse viimase põlvkonna 9-3-l puudub, siis minu kogemus näitab, et see on tüüpviga. Millegi pärast lööb koopa servas värv lahti. Aitab kui tiib üle värvida. Kauaks ei tea...

Igatahes palju muretuid kilomeetreid! Turbo X on väga ilus just universaalina!




www.headandlead.com - visioonid, strateegiad, planeeringud ja juhtimiskonsultatsioonid

www.sume.ee - Sume rahvuslikud disainiriided
Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 06.03.2013 07:12


dreamer12, see ongi sama masin :P
Müüja pole kuulutust maha võtnud, autol on uued numbrid peal, vanad soovis eelmine omanik omale jätta :)

Kevadel kavatsen tiivad korralikult ette võtta, loodan et niipea jälle kooruma ei hakka :head:
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ivark
Saabihuviline
*****




Postitusi: 579
Registreerunud: 02.07.2009
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Saab

[*] postitati 06.03.2013 11:29


See tiivateema on minu arust väga paljudel, porikaitseid saab muide ka kinnitada, lased enne puhuriga soojaks ja siis annab ka aerole neid kinnitada.
Otsi kasutaja postitusi
Nimetu
Saabihuviline
*****




Postitusi: 32
Registreerunud: 03.05.2011
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-3 Aero 2.0t 154kw

[*] postitati 20.03.2013 14:53


Väga kena auto! Olen isegi, juba mõnda aega, sedaan TurboX ostu plaaninud. Saan aru, et kütusekulu on sul siis 15-16l?
Ootan huviga postitusi kuidas sellise isendiga elamine on :)
Muretut liiklemist!
Otsi kasutaja postitusi
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 09.04.2013 15:43


Homme saab auto pisut võimsust juurde. Peale läheb uus Maptun Stage 2 soft ja Ferrita/Maptun 3" Down/middlepipe.
Numbrites 310HP/475nm. Väänet tuleb juurde praeguse Hirschiga võrreldes 45mn, mida peaks täitsa tunda olema.
Mingi aja pärast läheb turbo vahetusse ja uus Stage peale, eks näis millal see juhtub :)


Vahepeal sai kütusekulu jälgitud, kodu-töö ja 50/50 tuli keskmiseks kuluks 12,5L/100km, Tallinn-Pärnu maanteekulu 7,8L/100km - täiest normaalne :)

Igasuguseid pisivigasid olen likvideerinud, nüüd peaks auto praktiliselt korras olema. Järgmine nädal lasen autol pisikesed mõlgikesed välja võtta ja terve auto siledaks.

Sellise talvega on ikka 4wd hoopis teine asi mis esivedu :notworthy:
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rantto
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 1500
Registreerunud: 09.08.2006
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5 2,0TiD 10, 9-3 Aero TTiD, Pajero 11

[*] postitati 09.04.2013 16:00


Paistab, et sul on veel need puud: http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=807583
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teager
Aeropede
*******


Avatar


Postitusi: 4438
Registreerunud: 18.02.2005
Asukoht: Tallinn, Pirita & Pääsküla
Kasutaja on eemal

Auto: Punane kullinina & hõbedane greif

[*] postitati 09.04.2013 18:03


Tsitaat: Algselt postitas: rantto  
Paistab, et sul on veel need puud: http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=807583

Irw, need ongi selle auto veljed ju :)

terv, teager




Why drive a car, when you can pilot a SAAB
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 09.04.2013 18:54


Jah, täitsa selle auto veljed, kuid ma ei saanud neid autoga kaasa...

Alla lähevad mu eelmise Saabi suveveljed 17". Võibolla värvin need pulbervärviga üle tumedaks :)
Head kerged veljed olid, 7,2kg/tk.

Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 26.06.2013 09:06


Pole ammu midagi kirjutanud, nüüd parandan ennast :)
Vahepeal on päris palju asju ära tehtud, väike list siin:


*Piduri vaakumpump sai uus soetatud, vana oli seest ära ussitanud. Päris ohlik oli, kui auto käivitad ja hakkad parklas manööverdama, kui tunned et nagu piduripedaali all oleks tellis ja pidur ei võta :(

*Pidurivoolikud sai vahetatud armeeritud HEL Performance voolikute vastu. Piduriõli sai sisse kallatud võistlus Castrol SRF, kettad on MTEC Black Edition sälgutatud-puuritud. Klotsid uued Ferodo Premier.

*Esitiivad said uuesti värvitud, enne koorus alt nurkadest värv

*Kruvisin külge Hirschi katusespoila :love:

*igasuguseid muid iluvigasid sai parandatud, mõlgid kõik autolt eemaldatud, auto üle poleeritud :)


Kindlasti on veel asju, mis ei tulegi kohe meelde. Nüüdseks olen sõitnud umbes 8000km ja autoga juba päris rahul. Nädalavahetusel üritan ka värskemad pildid teha :thumb:

Nüüd kogun raha uue MHI TD04HL-XT turbo jaoks, eks näis millal uus Stage külge saab...
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KorK
Saabihuviline
*****


Avatar


Postitusi: 531
Registreerunud: 05.12.2009
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: S3 "Tige Kukkel"

[*] postitati 26.06.2013 09:46


Kas on mõtet kuni 340 hp lubavat turbot muretseda. Nagunii ju võtad sellest autost rohkem välja :cool: Miks mitte võtta kohe midagi paremat.



Regular Saab Guy
Otsi kasutaja postitusi
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 26.06.2013 09:58


Jah, sellel põhjusel olengi ma selle turbo ostuga venitanud.

Kahjuks pole ühelgi tuuningufirmal veel ametlikult võimsamat KIT-i väljas. Ühel usa firmal on, kuid see eeldaks jälle täishinnaga softi muretsemist.
http://www.jzwtuning.com/products.shtml
Stage 5 Full Exhaust, 19T Turbo Upgrade, larger injectors 415bhp and 532ft-lbs - see oleks päris lõbus juba :)
Ma natuke kardan seda, sest ei ole kindel, kui kaua mul aut. käigukast sellele vastu peab :(

Maprun-l on hetkel ~400hp kit testimisel, võibolla ootan kuni kõik saab "lihvitud" ja võtan selle. Maptun-l on see hea asi, et järgmise Stage soft maksab vaid väikse "kopika"

Üks võimalus on ise GT2871R või miskit sarnast osta ja lasta kuskil individual tuuning teha :)

Tsitaat: Algselt postitas: KorK  
Kas on mõtet kuni 340 hp lubavat turbot muretseda. Nagunii ju võtad sellest autost rohkem välja :cool: Miks mitte võtta kohe midagi paremat.
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KorK
Saabihuviline
*****


Avatar


Postitusi: 531
Registreerunud: 05.12.2009
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: S3 "Tige Kukkel"

[*] postitati 26.06.2013 11:33


Kuidas MapTuni ST2 üldse on? Internetist uurides on jäänud mulje, et see tehase soft Turbo-X'il ei ole mitte midagi erilist. Kuidas on auto käitumine muutunud peale softivahetust?



Regular Saab Guy
Otsi kasutaja postitusi
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 26.06.2013 12:03


Enne seda oli mul Hirschi 300hp/430nm pakett, vahe sellega on selgelt tuntav, Maptun on palju agresiivsem :)

Tsitaat: Algselt postitas: KorK  
Kuidas MapTuni ST2 üldse on? Internetist uurides on jäänud mulje, et see tehase soft Turbo-X'il ei ole mitte midagi erilist. Kuidas on auto käitumine muutunud peale softivahetust?
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rantto
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 1500
Registreerunud: 09.08.2006
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5 2,0TiD 10, 9-3 Aero TTiD, Pajero 11

[*] postitati 27.06.2013 07:44


Kui sa kunagi ümber peaks mõtlema siis Sinu auto veljed on minu käes:) Rehvirõhuandurid ja rehvid ka peal väga korralikud.
Palju see masin kütust tarbib kui "mõistlikult" sõita?
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jaanus
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 713
Registreerunud: 03.03.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Saab 9-3 SC TurboX Hirsch, SAAB 9-3 Aero SS Maptun Stage 6

[*] postitati 27.06.2013 07:58


Eks ma järgmine kevad mõtlen, mis suveks alla panen. Muidugi ise unistan 18 OZ Ultraleggerast :)

17" velg tundub sellel autol ikka imepisike :) Tahaks võimalikult kergeid velgi saada...

Maantekulu olen saanud, ~100ga sõites ja mõistlike möödasõitudega 8L/100km kanti :notworthy:
Hetke keskmine kütusekulu tööle-kodu jääb 12-13L/100km vahele


Tsitaat: Algselt postitas: rantto  
Kui sa kunagi ümber peaks mõtlema siis Sinu auto veljed on minu käes:) Rehvirõhuandurid ja rehvid ka peal väga korralikud.
Palju see masin kütust tarbib kui "mõistlikult" sõita?
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2

  Mine lehekülje lõppu

Otsi saabiklubi.ee-st
Powered by XMB
XMB Forum Software © 2001-2011 XMB Meeskond