Saabiklubi foorum
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon  
 Lehekülgi:  1    3  ..  8
Autor: Pealkiri: Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
iroman
T-viirus+
*****




Postitusi: 359
Registreerunud: 18.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 9Kaero'95;9-5aero'00;NG 9-5 Aero 2,0'11

[*] postitati 13.06.2007 12:29
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman


Tere,Rahvas!
Mõtlesin,et panen oma pereauto ka siia üles.Masin ostetud 2001 aastal,pisut nokitsetud,nipet-näpet lisatud.Peaks olema üks esimesi Kaerosid Eestis.Ilus Imola punane, seest mõnus Rocky must,hästi mugavad istmed ja puha;) aegajalt ka liigub teine.Enamasti ikka teeninduses ja remondis:P

ANGRY BITCH.jpg - 182kB
Otsi kasutaja postitusi
kame
Saabihuviline
*****




Postitusi: 76
Registreerunud: 28.11.2006
Asukoht: Tallinn- Kristiine
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 900 s 110 kw 1996a

[*] postitati 13.06.2007 12:35


Ilus auto. Küsiks, et mis on tähendus "pisut nokitsetud, nipet-näpet lisatud"?
-sest sellest autost on kuulda nii siit kui sealt.
Otsi kasutaja postitusi
Jupats
T7 sekspert
*****


Avatar


Postitusi: 2707
Registreerunud: 29.09.2004
Asukoht: Viin, Austria
Kasutaja on eemal

Auto: Aero-R, Avensis & Superb II

[*] postitati 13.06.2007 12:36


Oi lõpuks ka kaua oodatud punakurat päevavalgele toodud:D



Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kasparius
Overboost addict
*****




Postitusi: 1659
Registreerunud: 06.09.2006
Kasutaja on eemal

Auto: 9-3 Monte Carlo 202KW

[*] postitati 13.06.2007 12:38


kas auto Rootsis on enamus aega?
See ongi ainuke tonnine ,milline mulle meeldib. 9Kaero ja punane.
pereauto,mis pereauto, nagu Saab ikka.:cool:




More boooost!
Otsi kasutaja postitusi
iroman
T-viirus+
*****




Postitusi: 359
Registreerunud: 18.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 9Kaero'95;9-5aero'00;NG 9-5 Aero 2,0'11

[*] postitati 13.06.2007 13:27


Okay,okay,tegin nalja natuke.Siit tuleb 5 aasta modifikatsioonide nimekiri:
Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Handmade alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverad Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy Karlsson:notworthy::notworthy:Trollspeed racing)
Chptrim by Frank Strömqvist:notworthy::notworthy:SQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION

Partnerite lingid:
http://www.sqr.se
http://www.trollspeed.se
http://www.speedparts.se
http://www.racing-green.com
http://www.gikturbo.se
http://www.maptun.com
http://www.saabtuning.com
http://www.abbottracing.com
http://www.saabianti.ee
http://www.sarlinraceteam.fi/
http://es-tuning.ee

Juuni 1. sai käidud omal saabifestaril Trollhattanis ja Sollebrunnis,panemas n-ö ajutist järjekordset ii täppi.Siin on tulemus:red:

DYNO SQR.jpg - 97kB
Otsi kasutaja postitusi
EvgGad
Saabihuviline
*****




Postitusi: 23
Registreerunud: 16.03.2006
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal

Auto: '03 9-3 Aero SS

[*] postitati 13.06.2007 13:42


vot see on püss :gun:
väga ilus, eriti "seest" :head:
Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
IFF
Turbohoolik
*****




Postitusi: 2235
Registreerunud: 11.05.2005
Asukoht: enamasti Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Piimapakk

[*] postitati 13.06.2007 14:15


Fantastika! :notworthy:

Edukat ehitamist!




Iga ratas veab and then some!
Otsi kasutaja postitusi
iroman
T-viirus+
*****




Postitusi: 359
Registreerunud: 18.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 9Kaero'95;9-5aero'00;NG 9-5 Aero 2,0'11

[*] postitati 13.06.2007 14:22


Angry Bitsch is "Pissed off" now

Lisatud fail: Domestic violence.wmv (960kB)
Seda faili on tõmmatud 1254 korda

Otsi kasutaja postitusi
iroman
T-viirus+
*****




Postitusi: 359
Registreerunud: 18.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 9Kaero'95;9-5aero'00;NG 9-5 Aero 2,0'11

[*] postitati 13.06.2007 14:31


3 meest autos ,last kaasaarvatud.Arbuus tagaistmel.4.käik 140-240-ni.

Lisatud fail: Pampers 1.wmv (972kB)
Seda faili on tõmmatud 1410 korda

Otsi kasutaja postitusi
kasparius
Overboost addict
*****




Postitusi: 1659
Registreerunud: 06.09.2006
Kasutaja on eemal

Auto: 9-3 Monte Carlo 202KW

[*] postitati 13.06.2007 14:36


Tule kokkutulekule ja mõõdame miili..... pakun ca260...270kmh



More boooost!
Otsi kasutaja postitusi
iroman
T-viirus+
*****




Postitusi: 359
Registreerunud: 18.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 9Kaero'95;9-5aero'00;NG 9-5 Aero 2,0'11

[*] postitati 13.06.2007 14:53


Tsitaat:
Algselt postitas: kasparius
Tule kokkutulekule ja mõõdame miili..... pakun ca260...270kmh


Sinnakanti peaks lajatama küll.Enne seda veel kõvasti tööd...Soojuse ärajuhtimise probleem(kapott ära augustada)plokikaane tihendi kuulikindlus jne
Otsi kasutaja postitusi
csn
Saabihuviline
*****




Postitusi: 364
Registreerunud: 07.11.2006
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Oblikas - Astra Caravan

[*] postitati 13.06.2007 14:56


Tsitaat:
Tsitaat:


Sinnakanti peaks lajatama küll.Enne seda veel kõvasti tööd...Soojuse ärajuhtimise probleem(kapott ära augustada)plokikaane tihendi kuulikindlus jne


Kapoti lõika ja kleepimise peale pole mõelnud ala õhulõhed jne.
Otsi kasutaja postitusi
iroman
T-viirus+
*****




Postitusi: 359
Registreerunud: 18.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 9Kaero'95;9-5aero'00;NG 9-5 Aero 2,0'11

[*] postitati 13.06.2007 15:04


Tsitaat:
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: csn


Sinnakanti peaks lajatama küll.Enne seda veel kõvasti tööd...Soojuse ärajuhtimise probleem(kapott ära augustada)plokikaane tihendi kuulikindlus jne


Kapoti lõika ja kleepimise peale pole mõelnud ala õhulõhed jne.


Kleepimine teeb auto ugly-ks.Üritaks poweriga õhutakistusele julmalt vastu hakata:evil:

monster engine.jpg - 187kB
Otsi kasutaja postitusi
suur
Saabimaniakk
*****




Postitusi: 3923
Registreerunud: 01.03.2005
Asukoht: Pääsküla
Kasutaja on eemal

Auto: volvo

[*] postitati 13.06.2007 15:05


Armatuuri kelladeplokk (tahho, spido, turbo-bens-vesi) näeb IMHO päris kena välja.



Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
iroman
T-viirus+
*****




Postitusi: 359
Registreerunud: 18.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 9Kaero'95;9-5aero'00;NG 9-5 Aero 2,0'11

[*] postitati 13.06.2007 15:24


Tsitaat:
Algselt postitas: suur
Armatuuri kelladeplokk (tahho, spido, turbo-bens-vesi) näeb IMHO päris kena välja.


Tänukesed!On küll väike aga.Öösel tuli sõita 500km sinna(trollhatt) ja pärast tagasi.Kellade hele taust:angry:Regullipotekat ei ole vahel,segukell,"discolight" väsitas ära küll,plingib,tõmbleb edasitagasi,vahetab värve aga noh iseasi palju ma öösel sõidan,kui just mitte nightrace'il:cool:

kokpitt.jpg - 117kB
Otsi kasutaja postitusi
saabu
Saabihuviline
*****




Postitusi: 670
Registreerunud: 21.07.2006
Asukoht: Aruküla-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 900 classik, 2x 9000 2,3T

[*] postitati 13.06.2007 15:28


aga lisa juba kõik pildid oma autost ära.

hea auto:head:
Otsi kasutaja postitusi
iroman
T-viirus+
*****




Postitusi: 359
Registreerunud: 18.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 9Kaero'95;9-5aero'00;NG 9-5 Aero 2,0'11

[*] postitati 13.06.2007 15:38


Tsitaat:
Algselt postitas: saabu
aga lisa juba kõik pildid oma autost ära.

hea auto:head:


Neid on...palju.Õhtuks mõtleb midagi välja.Adminnid,tehke midagi linkidega,plz:red:
Otsi kasutaja postitusi
pva
Saabihuviline
*****




Postitusi: 229
Registreerunud: 03.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9000 automaat 200kw

[*] postitati 13.06.2007 16:13


Kust said armatuuri kellad?

Jube hea masin tuli välja!




Otsi kasutaja postitusi
sebastian
Operaator Kõps
*****


Avatar


Postitusi: 2093
Registreerunud: 09.11.2004
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB 9000 CDE '97 365bhp/580Nm

[*] postitati 13.06.2007 16:27


Hea tulemus selle GTBB30 fööniga madalatel pööretel :)
Netis vinguvad, et sigauimane on, tahab vähemalt 500 pööret rohkem saada, kui meile tuntud mitsu.
Kellad on hästi majutatud :P...kellel kuradil on seda sahtlit vaja kust kõik jubinad alati sülle kukuvad.
Otsi kasutaja postitusi
IFF
Turbohoolik
*****




Postitusi: 2235
Registreerunud: 11.05.2005
Asukoht: enamasti Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Piimapakk

[*] postitati 13.06.2007 16:30


Tsitaat:
Algselt postitas: iroman
Tsitaat:
Algselt postitas: suur
Armatuuri kelladeplokk (tahho, spido, turbo-bens-vesi) näeb IMHO päris kena välja.


Tänukesed!On küll väike aga.Öösel tuli sõita 500km sinna(trollhatt) ja pärast tagasi.Kellade hele taust:angry:Regullipotekat ei ole vahel,segukell,"discolight" väsitas ära küll,plingib,tõmbleb edasitagasi,vahetab värve aga noh iseasi palju ma öösel sõidan,kui just mitte nightrace'il:cool:


Aga pane lisa nupukene. Mis tõmbab kogu Kellade blokile koti pähe, ehk pimedaks. Miinus on see, et kellad reaalselt ei näita midagi aga vähemalt pimedas ei häiri ehk. Enda autol sai täpselt nii lahendatud see asi.

Regullpotekat varianti sai ka proovitud, kuid mister Segukell läks puhta lolliks selle peale ning kuna tegemist minul on Led'idega siis neid ei saanud eriti märkimisväärses piiris tumendada.

Kuigi mina olen nende kelladega juba ära harjunud ning ei sega nad üldse. :head:




Iga ratas veab and then some!
Otsi kasutaja postitusi
Pootsman
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 914
Registreerunud: 05.06.2007
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


[*] postitati 13.06.2007 18:53


Nätaki,
siit tuli küll nüüd üks suur ja meeldiv üllatus.
Eriti raju on selle asja juures see, et kogu seda asja juhib chip mitte EMS.
Mis k.kastiga teinud oled?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2677
;) Porschedele tulesi näidata oleks fun ju

Tubli töö tehtud 5 aastaga igal juhul. :thumb:
Otsi kasutaja postitusi
Jupats
T7 sekspert
*****


Avatar


Postitusi: 2707
Registreerunud: 29.09.2004
Asukoht: Viin, Austria
Kasutaja on eemal

Auto: Aero-R, Avensis & Superb II

[*] postitati 13.06.2007 19:37


365/25/R18 :D:D



Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MaxPower
Saabihuviline
*****




Postitusi: 156
Registreerunud: 29.02.2004
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Autot pole

[*] postitati 13.06.2007 21:42


kas mul jäi midagi kahesilma vahele või tõesti puudub LSD?

igatahes väga raju masin, eriti et veel Eestis...keep on going:head:
Otsi kasutaja postitusi
iroman
T-viirus+
*****




Postitusi: 359
Registreerunud: 18.11.2005
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 9Kaero'95;9-5aero'00;NG 9-5 Aero 2,0'11

[*] postitati 13.06.2007 22:19


Tsitaat:
Algselt postitas: 819ATP
Nätaki,
siit tuli küll nüüd üks suur ja meeldiv üllatus.
Eriti raju on selle asja juures see, et kogu seda asja juhib chip mitte EMS.
Mis k.kastiga teinud oled?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2677
;) Porschedele tulesi näidata oleks fun ju

Tubli töö tehtud 5 aastaga igal juhul. :thumb:


Kast on neitsi.Vahetatud on difrihamas ja peavõll vist.Kasti kaitseb,ma arvan, sujuv väändekõver oma suhteliselt kõrge peak'iga(suurepärane porting,apteekerlik nukahammaka regull,softist rääkimata;tshekake graafikuid,need EI OLE käega joonistatud;).LSD on järmine liigutus.Kasti kallale minek ongi kõige kulukam ettevõtmine ilmselt.
1000 m võistlusele on plaan minna küll.

NINA.jpg - 199kB
Otsi kasutaja postitusi
Pootsman
Saabiklubi liige
*****


Avatar


Postitusi: 914
Registreerunud: 05.06.2007
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


[*] postitati 13.06.2007 22:34


Mis boostiga sa dünomas käisid?
Kuidagi imelik, et lõpp alla läheb väheke graafikul, nii palju kui olen ise GT30BB turbo autodega kokku puutunud on kõigil piirajani kasvanud graafik. (suht võhik Saabidega, suurem kokkupuude Nissani CA18DET mootoritega) 3500rpm-st läheb hullumaja lahti igaljuhul:cool:

Aga nüüd on põhjus olemas miks kindlalt km vaatama või sõitma minna lausa.
Otsi kasutaja postitusi
 Lehekülgi:  1    3  ..  8

  Mine lehekülje lõppu

Otsi saabiklubi.ee-st
Powered by XMB
XMB Forum Software © 2001-2011 XMB Meeskond